loading...
سایت سرگرمی و تفریحی
سعید بازدید : 390 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه دلبری 2014

Sms-Delbario-Eshgh

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !

اس ام اس عاشقانه دلبری 2014

من با همه فرق دارم !!!
چون من تــــــــو را دارم …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …

اس ام اس عاشقانه دلبری 2014

Sms-Delbario-Eshgh

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !

اس ام اس عاشقانه دلبری 2014

من با همه فرق دارم !!!
چون من تــــــــو را دارم …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!

اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
این روزها همه میگن “بیخیال شو”
چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
تو مال منی ، بگو خب !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
خوشبختی یعنی در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام دنیا معامله نمیکند !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن !
سعی نکن از من دورشی چون دلت اینجاست …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
ﻣﯿﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم ؛ ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ “تو” ﺑﺎﺷﺪ !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
این روزها هیچ چیز سرجایش نیست جز تو !
چه زیبا جا گرفته ای در دلم …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
چگونه دنیا را نخواهم وقتی تو تمام دنیای منی ؟؟؟
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند اما آنچه خوب است همیشه زیباست !
تقدیم به خوبترین زیبا …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
من از تو راه برگشتی ندارم ، به سمت تو سرازیرم همیشه !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
جز حروف نام تو ، تمام حرف ها اضافه اند !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
دوستت دارم تا آخر
تا انتهای باور
تا آخر زمونه
این خط – اینم + نشونه !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
هر پنجره ای زیباست اگر “تو” میان قاب آن طلوع کنی …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم
اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم
اگر نفسم را ببرند با قلبم
و اگر قلبم را پاره پاره کنند
با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
عشق یعنی وقتی که قلب تو رو میشکنه ، تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری …
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟
ای سرا پا همه ناز ؟
به که گویم غم خویش ؟
به گل پرپر یاس ؟
تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟
دوریت را چه کنم ؟
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا : یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
ببین گوش کن :
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم ، مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم !
اس ام اس عاشقانه دلبری 2014
در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست ، گل شدن مهم است !
تقدیم به سرور گل ها …

اس ام اس عاشقانه دلبری 2014

منبع : اس ام اس خور

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ایرونی ها پورتال جامع شامل اخبار, اس ام اس, آرایش و زیبایی, آشپزی, آگهی, احکام, بیوگرافی بازیگران آشپزی, جالب, خنده دار, خواندنی, داروهای گیاهی, داستان, دانستنی‌ها, دانستنی‌های جنسی, دکوراسیون, دیدنی, دین و مذهب, روابط زناشویی, روانشناسی, زناشویی, زیبایی, سرگرمی, سلامت و بهداشت, سلامتی, طنز, عکس, عکس دختر, فال, فال و طالع بینی, لاغری, لباس, مدل آرایش, مدل لباس, مذهبی, موبایل, ورزش, پزشکی, چت, کامپیوتر, کودکان, گالری عکس, گالری عکس،قیمت ارز, گردشگری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 620
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 1,733
  • بازدید سال : 65,881
  • بازدید کلی : 689,562